La campanya en pos de l'ús de preservatius ha aconseguit cert èxit mediàtic, si bé gran part de la repercussió ha estat la pregunta retòrica des dels medis de si el format, aparentment destinat als joves, realment aconseguirà l'objectiu que es proposa.
Des del meu punt de vista, una altre chorrada com la idea cumba-cheli de les "Keli-Finder" i coses per l'estil...
No dic que no s'hagin de fer campanyes de conscienciació, però per exemple, em va semblar molt més encertada la de "sabes quién actúa?" (aquella en que apareixien noms d'enfermetats de transmissió sexual emulant un cartell d'un concert de rock), en què quedava patent el sentit tràgic que es volia transmetre.
Més redactar una nova llei de l'abortament i menys rimar amb una sola vocal, caps de suro!
Esperem, en cualsevol cas, que es tradueixi en èxit a l'hora d'evitar embarassos no desitjats, transmissió d'ETS, etc.
1 comentario:
Ostia puta!
Just ahir vaig publicar la tira en què surt el Zapatero vestit de HipHopero, i adivineu què he trobat al Jueves d'avui quan l'he comprat... si fins i tot li han posat el penjoll del dòlar, jaja!
... casualitats de la vida!
Publicar un comentario